Softar kväll..

Tyvärr kan jag inte lägga in bilderna på datorn för jag hittar inte sladden men det får jag lösa sen... Jag som tänkte lägga in en bild på min hemma gjorda mango/papaja sorbet. Det var faktist as god. Tänkte göra en smooothie att dricka till lunch med smart som jag är körde jag med "jordgubbsreseptet" på mangosaken men gott blev de! Och nyttigt! Ren frukt! Det blev iallafall min nya favorit glass.. Så nu slipper jag gå till affären för att köpa en enstaka glass;p


Min mage blev även invigd av subways mat här istan och visst var det gott =) Fick även en gratis kaka, De ni! men nu ska jag ta och fixa resten innan jag ska åka till Sandra! ;p Ska även ta och göra sorebetglass Snabbt som få <5 min så är det klart! Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0