Stackars hundar. . .

Har nu suttit här en stund och försökt plugga & så satt jag och kolla på tvn. Fast jag fastnade för tvn. Var programmet uppdrag granskining och de handlade om hundar som inte vårdas riktigt i spanien som sedan adopteras hit till sverige tex. "företaget" som tar hand om dessa hundar tycker inte jag verkar så bra.. Ingen bok föring över pengarna eller nånting.. Jag tyckte det var plågeri där. om man säger såhär. Jag skulle inte sätta Daphne bland massa hundar med sjukdommar? Sedan adopteras hundarna hit utan att man här 100% säker på att hundarna är frisk. Dock så får man nått veterinär papper men njaaa och jag skulle inte tillåta att hundarna fick para sig osv ;s Nää! Sedan så när man väl har pengar ska man väll fixa till stället ge hundarna den sjukvård dom behöver osv. Inte ta allt själv och låta stället se ut som ett ruckel. appro på pengar det var tex en kille här ifrån sverige som hade skickat ner 6000 till tandläkar vård för några hundar, men hon som jobbade där hade inte haft tid?!? Okej! vad gör du på dagarna då tänker man.. Nää gud.. vad irreterad jag blev där ett tag.. 

Men ska försöka plugga nu ses! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0