tråkigt inlägg.. haha

Jag har blivit utmanad av  en blogg jag läste!  För jag har tråkigt!
Regler för denna lista: Länka till den som utmanat dig/där du hittade listan, svara på frågorna, och (om du vill) utmana fem andra bloggare! Det kan också vara lämpligt att meddela dem att de är utmanade.


Tre yrken du drömde om när du var yngre?

1. Husritare! Inredare och allt sånt där fult med hus...
2. frisör
3. (Rik) Var ett yrke enligt mej när jag var liten haha


Tre yrken du skulle vilja prova på?

1. make-up artist
2. architect
3. Idéerna är för många. . .


Tre yrken du inte skulle vilja ha?

1. Allt som har med sjukhus och göra!!!!!
2. Städerska
3. Skräpplockare.


Tre språk du skulle vilja kunna utantill?

1. Engelska
2. Franska
3. italienska kanske?


Tre länder du vill besöka (som du inte tidigare varit i), och varför?

1. Usa, miami,los angeles, new york osv..
2. Turkiet, mamma sa att det var soft där ;p
3. Sen så får jag fundera vidare :)


Tre platser/områden i Sverige du skulle vilja besöka (som du inte tidigare varit på)?

1. Linköping, vi har tydligen massa släktingar därifrån ;p
2.  skåne kanske?
3. Finns säker nått tufft ställe jag inte har upptäkt en..


Tre svenska platser/områden du varit på och vill återvända till?

1. Stockholm...
2. Stugan! & mitt gamla hus!
3. Till Elin i delsbo!


Tre platser i Sverige du skulle kunna tänka dig att flytta till?

1. stockholm kanske?
2. Ett sjuk snyggt ställe där mitt hus ska stå!
3. Igen aning.. Det får jag filura vidare på..


Tre talanger du önskar att du hade?

1. tankeläsare?
2. Lyfta hus.
3.  Kunna stoppa tiden!Hur mycket sovmorgon får man inte då?


Tre saker som alltid finns i ditt kylskåp?

1. mat?
2. mat?
3. & mat


Tre hundraser du skulle vilja prova på/kan tänka dig att ha/ , som du inte har/har haft?

1. Papillon/phalene.. Daphne ju!!!
2. Italiensk vinthund, vet inte vrför har blivit kär i rasen
3.  Vet inte riktigt..


Tre "saker" du önskar att du var bättre på än vad du redan är?

1. Saker om hundar.. man lär sig alltid något nyttt.
2. Vara vig/smidig & stark..
3. photoshop..


Tre (icke hundrelaterade) "ämnen" du skulle offra delar av din fritid för att lära dig mer om?

Dryg fråga.. make-up kurser..? photoshop?


Tre saker du skulle köpa till dig själv om du hade 10.000:- "över"?

1. En system kamera viktigast just nu!!
2. hmmm man kan inte säga 3 saker.. De blir fler ;P
3.  Det jag anser att jag behöver köpa :)

Utmanar den som läser skiten ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0