FÖR JAG ÄR LYCKLIG FÖR JAG ÄR LYCKLIG!!!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Snacka om att ibland blir det som man planerat men endå inte eller själva grundtanken blir som man vill iallafall!!!! =D  Här har jag försökt kommit på planer sen Missan dog :( Allt för att vi ska skaffa en Katt.. Hade ju nästan fixat en katt här ett tag innan syrran fyllde år men nee (Vi ska inte skaffa Katt det räcker med Daphne)

SEN IDAG!!

Jo kortfattat! Vi firade pappa en månad tidigare ute i stugan idag eftersom att han fyller 60 iår. Så ställer sig Elishabet upp och säger att pappa ska få en katt utav henne! Inte kan man ge bort en födelsedagspresent? Så pappa sa sen
-Frida du tar hand om den! Men Elin blev sur så han sa Okej då Båda..  Men Läs noga DET ÄR PAPPAS KATT!!

Sen så hade jag den turen så jag fick skjuts hem från stugan så fick jag träffa han! Våran kattunge!



PAPPAS KATT!!! ;)


Plan 1 √ Kattunge fixad!
Plan 2
Plan 3
Plan 4


Kommentarer
Postat av: Malin J

åh sån söt kattunge! Måste träffa den sen =)

2009-07-18 @ 00:41:30
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: sofia

han var ju skitsöt ju=)))

2009-07-18 @ 12:39:16
URL: http://sofiahellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0