Godmorgon små fåglar!!!

Idag mår jag sådär super bra! Känner mig som en söt liten sommarfågel haha, men det är inte så konstigt för jag drömde en rätt nice dröm ;) Som sakt drömmar är bra iaf vissa. Dom får en att tänka till på ett annat vis på nått sätt. Den jag drömde inatt tex (kortfattat) " tro på dig själv, skit i resten sen dom som är soft! Softa med dom?!"  Så nu har jag sånt där skutt i benen!

Just nu sitter jag och min syster och tävlar om vem som kan spela musik högst! Jag vinner tro ja? Jo de gör jag för hennes musik hörs inte längre hehe ;)

appropå syster!! Min LILLA! Syster Elin Christina Ljunggren fyller nämligen 16 år idag!!!! Grattis!


Sen måste jag ju berätta om gårdagen lite! jobbade,sov bort hela dan,ny blogg design till Sandra & till sist kvällsfiska med Jennie och Malin!

Slänger in bilder sen!

Aja måste dra TÅRTBYGGE!!!








Det är ingen vanlig dag, nää det är ingen vanlig för det är min systers födelsedag HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahha skit kul frida :D

2009-07-07 @ 17:14:31
URL: http://mallabuus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0