Goooodmorgooooooon!

Hej!
Rätt pepp nu. Sådär så det skuttar i benen på mig. Fast nu har jag inte tid att skutta runt och monga mig. Rätt lustig. För sådär 3-4 sek så var jag as piss. För jag hatar verkligen när folk ringer och väcker en. Blalbalba kan du ta med de kan du göra si och så. Köp de på vägen osv.. Aaa som sakt ska ut till stugan idag på nåt firande blabalba.. Måste kanske skynda mig? :P


Aja, igår tog jag det lugnt. Jag och jasmine gick en prommis på kvällskvisten och så träffade vi på en kopparorm på vägen, men jag fick inte ta upp de :( Jasmine fick lite damp på mig då ;p hahah Roligaste var när vi såg den..

J-HJÄÄÄÄLP EN ORM!
F- men nej det är en sån :D åå dom e inte farliga. Ska ja ta upp den? =D
J- neej gör inte de frida.
F- Fan joooo.. Dom är ju inte farliga :D
Sen försöker jag ta upp den men då rycker hon tag i mig haha samtidigt som jag förklara en lektion hur man tar upp ormar hahha..

Aja, berätta med lustigheter senare måste dra till stugan nu =) Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0