Nu vill jag vara frisk..

Springa 10 mil,slå som fan i en boxningsmatch,gymma tills musklerna dommnar bort & tackla/hoppa/sparka/ till nån  dum jävel på en fotbolls match eller bara slå nån hårt som faaan? Njaa springa vill jag nog mest tro ja? mitt knä har ju hindra mig så länge och nu den här dumma förkylningen eller aa? (småfeber&halsontjustnu)haha man kan alltid drömma när man är sjuk


jag har blivit rätt så rastlös idag;p Fyfan jag hatar att vara sjuk. Sen när man blir arg på de funkar ju inte heller så bra. Nått som är bra är iallafall att det är bättre med förkylningen eller vad man nu ska kalla det. Fast inte helt frisk vilket suger. För när man blir så där förbannad så funkar det sjukt bra med att träna iallafall för mig. Komihåg förut när jag spelade fotboll då sa tränarna att  dom i laget skulle bli glada och peppade utom jag för jag spelade bäst när jag var förbannad. Kanske sant för jag la ner allt hat och skiten på dom andra. Ni kanske inte har testa, men gör de för det är jävligt skönt att lägga hatet på nått annat än att bara gå runt och tänka och vara förbannad över skiten. Aa kanske inte Sandra då stackars hästar hah ;p 



Därför tycker jag det är rätt lustigt med att jag kör agility nu för där äre snarare tvärt om är man sur så går de piss.. För där måste humöret vara på topp annars går de piss för hunden med, men kul äre näre väl går bra=)

Därför skulle de kanske funka bra med boxning  som jag och Elin hade planer om en gång i tiden ;p eller min och Sandras gymmande som vi hade där ett tag fast till hösten drar det igång tycker jag.. eller? Då har jag ju nått jag kan lägga alla aggro stuff på?=)

Appropå Sandra JAG VILL GYMMA NU!!! Jag kan gå och hämta dig varje gång vi ska träna och sen gå hem med dig på min rygg.?=) plz Nu har vi iallafall en smartare plan än sist =) men Sandra hur ska vi göra på vintern med den planen? Går de verkligen?


Aja klockan är nog rätt mycke nu ska väl ta och sova snart fast först en kopp med te och 10 kg honung! Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0