Skumt..

Det blev då inte mycket till sömn i natt inte.. Vilket är rätt så skumt tycker jag. Gick och la mig runt halv 3-3 men det gick verkligen inte att sova. Sen efter ett tag så får jag som värsta hjärtklappningen vid 4-halv 5 tiden. Så jag kolla på mobilen och tänker nää jag försöker sova en stund till.. Aja, vid 6 tog jag fram datorn igen och fick reda på att Frida (syrrans kompis) också var vaken för dom satt och lana där nere. Bra nån som kan vara social.  Tur som var så kom john blund och hälsade på när jag bestämde mig för att sova vid 7. Sen vaknade jag runt 2 idag. Och jag drömde en rätt skum dröm men endå nice. Folk säger ju att man kan tyda drömmar osv men mina är verkligen skumma... Haha allt är skumt idag.


men men nu ska jag ta och försöka få min mor att skjutsa mig ut till Kammartjärn så jag får vara social med Sandra! Ses=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0