Städa städa det här med att städa.

Inget jag tycker om, men ibland måste man göra sånt tråkigt också fast man kan ju alltid piffa upp det med lite musik!



Fast fasen vad nöjd jag var i morse. Vaknade FRI från bakis/hänga över toan! Var ett tag sen nu fast det är bara bra!  Utan idag har jag bara varit seg. Tyvärr vaknade jag runt halv 8 och kunde verkligen inte somna om så tillslut drog jag med mig täcket till fotöljen och slog på en film..  Sen runt 12 gick jag och Jasmine ner för att kolla på när Malin spelade beachfotboll. Dock fattar jag inte alls hur hon orkade springa runt där eftersom att även hon var ute på fest i ramvik igår,men aa det är bra jobbat  ;D

Annars har dagen varit lugn. Fick reda på att vi ska ut på nått firande blalbalba ute i stugan så imorgon kommer jag tillbringa min dag där. Kan jag träna lite med Daphne samtidigt. fan har missat 3-4? hjälpkvällar eller vad jag kan kalla det. Känns lite surt så jag tror jag tar med min hon hem!

Aja, ska ner till mormor nu Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0