Lakritskaka ;p

Första skoldagen på länge idag, men den var bra.  Dock fick jag börja dagen med att redovisa fast Jasmine och jag är ju så skillade så vi fixade allt i tid ;) Sen var vi den enda gruppen som gjort klart vår "modell" måste säga att den såg lite proffig ut haha. De satt du ihop bra jasmine! =D

Sen har jag, Erika och Sandra varit och hämta massa prylar till vårat "företag" så nu är vi affärskvinnor! Sandra ekonomi ansvarig jag VD och Erika fick vara VD hon med! Sen killarna i våg grupp har vi inte sätt mycket av? Aja Sen bar det av till hundkursen! & alla var lam idag. Fast Daphne var nog värst ;s så tråkig har hon fasiken inte varit på länge. Lite synd! Något som istället var kul var att vi fick åka och kolla på våran rektors valpar som var några veckor? kom int ihåg nu hur många veckor det var men busiga var dom allt =)



Hahah joo vi fick ju våran efterlängtade kaka som annika lovat nu i ett år ;p och den var faktist god! Så nu har jag bestämt att jag och Sandra ska baka en sån sen ska vi baka en annan variant som jag kom på nyss ;) Vi ska nästan göra lika fast lite mer citron i lakritskakan Sen den andra säger jag jag inte hur jag tänkt att jag och Sandra ska göra haha. Det får ni se när den blir av! Ses!

Kommentarer
Postat av: Sandra

OMG:O Här går du och bestämmer att vi ska baka kakor.. UTAN ATT SÄGA NÅGOT TILL MIG?! När ska vi baka? Jag vill ha kaka :D

2009-06-01 @ 23:13:56
Postat av: Anonym

HAHAHA AAAH DIN JÄKEEEL ;$

2009-06-02 @ 00:18:31
URL: http://bellesa.blogg.se/
Postat av: ELIN

Ne så kallt va de inte :P

2009-06-03 @ 11:57:25
URL: http://elinmaarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0