Min söta kusin!



Kolla vad jag hittade =) Min söta kusin på en bild i sundsvallstidning. Det är du va? Så NU har jag äntligen sommarlov. MITT SISTA SOMMARLOV! & det ska lätt bli det bästa för det sämsta var förra året.

Fast dagen har varit lite fram och tebx.. Började i kyrkan och där blev jag bara surare och surare för vare sekund som jag satt där. Så fortsatte dagen for och kollade när syrran hade skolavslutning sen for ja hem hade världens tråkigaste tid medans mormor försökte göra mig happy!! Det slutade iallafall med att jag somnade och glömde bort tiden ;p

Sen for jag iväg och firade JENNIE =D FÖR HON HAR TAGIT STUDENTEN!!!! Hon verkade haft skoj kanske lite kämpigt nu på slutet med massa drikande men hon skulle dra vidare =D Fan jag längtar sönder! Fast det är bara ett år kvar så! Nästa gång blire min tur! 

men men nu ska ja sociala mig med Fia Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0