Nationellt prov i kemi!

I morgon ska vi ha nationellt prov i kemi! Det känns inte särskilt lockande om jag säger så! Fast det spelar ingen roll om jag får ig på provet jag klarar mig bra endå ;p fast man kan ju testa iallafall. Sen efter provet ska vi ner och kolla på sjöslaget! Fan tiden går fort nu. Snart tar treorna studenten och nästa år äre min tur! Men som sakt tiden går fort när man har roligt! Måste haft en rolig vår kanske? En sak är då säker iallafall. Min sommar kommer inte bli nog inte bli lika förjävlig som förra. Har rätt fullt upp! Bara att hoppas att london resan blir av också! Skulle varit väldigt skoj. Annars tar jag de senare nån gång!

Aja, kanske ta och sova snart Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0