Torsdag,

Först innan jag ska berätta om min skojiga dag vill jag bara klaga lite :) Fia du är inte inne på msn men det finns en lag på att man inte får ha vissa bilder. I detta fall går jag inte med på att bilderna läggs ut så! Ta bort dom nu?!Jag har liksom inte sätt bilderna själv. så innan jag blir förbannad? =) skulle uppskattas. Sen om jag är fjant men OK. Jag är jag...Tack!

åå sjukt irreterad jag blev..

Aja, idag har jag åkt ut till skogen och varit med Sandra. Vi åkte lite bil idag också eller aa jag åkte. Sandra är ett riktigt proffs på att köra sin bil. Väl i bilen kände jag hur jäkla kul vi ska ha det i sommar!;p Längtar sönder!!!! Jo bakningen gjorde vi idag också! Och om man säger såhär man lär sig utav sina fel, men gott vare. Aja Vi körde på en lakrist kaka och en med lite hemligt recept. men choklad variant! Den vart min favvo iallafall ;) men men måte fixa annat nu skriver mer sen eller något i den stilen Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0