Vårkalaset..

I morse var jag så jäkla nervös så jag fick inte i mig mycket till frukost.. Första tanken var TÄNK OM DAPHN SPRINGER IVÄG?'


Litade som sakt inte alls på min hund just då, men väl framme på planen så gick det bra. Inget rymmande eller nånting! Sådant dramatisk! Så jag är nöjd! Det har alltså varit perfekt med både "hundkursen" och agility kursen nu! Snacka om att jag verkligen älskar när man ser resultat!  fast sjäva "uppvisningen" sög eftersom att vädret sög så aaa allt sög =)

Företaget då? Jorå det gick väl sådär fast Erika var å riktigt duktig där! Hon fick nästan en kille att köpa. Han såg riktigt sugen ut.. Det var ju 2 kondomer i inte bara 1 hmm aa det måste varit svårt för pojken. Sen fick hon sålt till en annan pga att hon berättade (Du får en ställning i)  , men bra väder och fler folk så skulle vi varit miljonärer nu! fan  vi skulle ståt och sålt en fredag kväll på krysset! Perfekt! Hur många skulle inte köpa då? vi hade ju allt som behövdes! 2kondomer(en grande) (en tunnis), massa godis, information om äckel sjukdommar och såklart bilder på lustiga ställningar! =D

hhaha ja inget mer företags satsande för min del iallafall haha.. 

Sen har det inte har det int hänt mycket mer idag fast ikväll blire agilityn enda planerat vad jag vet nu iallafall =)
Ses!


Snart snart snart!! LÄNGTAR!!!!!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0