Lovet är över..

För idag var det sista dagen på lovet & jag har inte orkat blogga på några dar, men jag kan ju berätta vad som hänt endå?=) Jo jag har varit med Sandra.. Sen så har jag ridit. Följde nämligen med till ridskolan och var social där fick jag värma upp maje för det tycker Sandra är tråkigt. Sedan så fick jag även rida summer Fannys häst. Då vart jag nästan lite rädd. Jag rida på en pigg häst barbaka? Sen så skule jag galoppera för att visa hur hon sprang på de.. Lyckat! men Fia tjatade sönder och jävlades med mig i sommras för att jag skulle lära mig att sitta still på hästen. hahah.. Så jag testade.. Inte var det så farligt som jag trodde haha. Det var ju traven som var nära döden upplevesen där.. Galoppen var mer rytmisk! Sedan så fick Sandra en nära döden upplevelse eller aa nästan.. Fast det ordnade sig.. 



Annars har jag bara tagit det lungt, tränat lite "apport" med Daphne osv..  Aja fixa annat nu Ses!
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

seru det lönade sig ;)

2009-03-09 @ 23:53:05
URL: http://sofiajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0