16 dagar...

Igår skrev jag ett inlägg men inte ser jag de heller.. Ni kanske gör det? aja.. Sedan så finns inte en as bra låt på youtube heller bara spotifyn så jag kan inte dela med mig utav den. Synd för er... ;p  Nanana..  Idag är jag trött men pepp? Rätt fult ena dagen pepp andra inte... Hahha känns som att det kommer bli en mongodag idag. Har 2 pass engelska också -.- men men ska man bli bäst på engelska, bli världens rikaste affärskvinna,  Resa runt och leva livet Så visst fan måste man kunna språket? heehhe annars kan ja ju alltid satsa på min svengelska Funkar rätt bra tycker jag.. Eller varför inte visa vad man menar. Kroppsspråk äger... Sen om man ser mongo ut gör inte alls så mycket :) Bara att säga personen framför dig är lite efter och förstår inte annars!

Bakom kullen där på sidan till höger där ska jag boooooo!


Sen längtar jag sönder.. Mamma tjatar varje dag hur många dagar vare kvar saru? Sen så frågar hon om jag börjat packa. HHAha fan heller jag är såndär som packa ner skiten kvällen före eller heällst precis innan för då vet jag att jag fått med mig allt?  Aja bara 16 dagar kvar och jag börja känna paniken har som sakt varit på latsidan när de gäller träning.. Dumma knääää..... Aja måste kanske ta och byta om Sen Dra Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0