Agilityyy

Var på agilitykursen idag & innan var jag inte alls peppad men väl där hade jag skitskoj! Börja gå bättre nu. Idag fick vi massor utav bra knep också. Knep på sånt man inte tänker på fast som endå är små smarta grejjer :) Idag fick Daphne inte "spunk" & det var då tur Hhehe tro hon smittade av sig på den andra hunden som jag arbetade med idag eller aa "grupp hunden" jag hade. Kanske låter fult men vi jobbar två och två ställer undan ena hunden och lägger fokus på den ena sen byter vi.  osv osv.  Fick ett as bra knep när de gäller slalom iallfall :) Kan skriva lite mer om de nån annan dag kanske. Just nu orkar jag inte ;p Dock så är den lite mer "långsiktig" på nått vis fast på Daphne funkade det supero!

Ååå vet ni då? Jag har äntligen ett minneskort till min telfon:D Sjukt jävla bra slipper jag jävlas massa med den. Dock så saknas pinnen ;( Stor sorg på det tycker jag! Nån som har en Telefon pinne? =) Svart och guld? Den kan vara min...  Aja fika nu Ses! Och nej Fialia vi fikar inte lika ofta nu ==)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0