Databas är tråkigt! Agility är kul!

Just nu sitter jag här och har databas och nu har jag blivit lite less igen;p Somsakt. Idag har jag agilitykurs med Daphne men daphne äcklar sig. Så jag ska ringa och fråga om dom går med på att Daphne äcklar sig där eller om jag ska komma dit utan hund. Jamenar det funkar på "hundkursen" men man vet ju aldrig =)


 
Sådär ska de se ut innon en snar framtid! Hehe har ett litet mål att vi ska kunna tävla jag och Daphne så det är bara att träna =) hehe små hundar kan också hoppa hökt!






Aja, men ska försöka ta och kolla den där dumma uppgiften igen Ses!

Kommentarer
Postat av: Jenna

tack tack :) men det känns redan bättre :)



vad har du för planer idag då? ♥

2009-05-13 @ 11:30:08
URL: http://jennifermalmqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0