Dumma regn...

Var ju som sakt ut på min dagliga prommenad med Daphne när det helt plötsligt börja regna.. Smart som jag var vände jag och började traska tillbaka & på vägen hittade jag en kanin. En svart liten sak. Den satt där helt ensam och jag tyckte synd om den. Dock fick jag lämna stackaren eftersom att Daphne är mongo. Aja jag hade tur att jag gick direkt hem för nu spöregna de som fan. Fast inte gör det mig nått för jag ska på bio :) Lyckades fresta Sandra idag på skolan så vi ska iväg. Fan var ett tag sen nu.. Hmm?? Senaste gången med Malin! hehe vet inte hur många gånger jag varit på bio med hon. Fast kul äre.  Såklart blir det massor utav biopopcorn. Fast jag tror nog inte nån slår mina och Elins popcorn ;) Vi hade ju våran tid där ett tag haha... Appropå de Jag hoppas att du kommer upp nu ihelgen =D

men nu ska jag ta och fixa med annat Ses!;p

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha aa just de ja (:

2009-05-07 @ 20:05:36
URL: http://elinmaarine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0