Redan less ;p

Sitter på skolan och har databas.. Inte alls kul för tillfället. Sandra jag håller redan på att ge upp.. vi ska iprincip bara skriva in massa saker.. Aja ska väl överleva det här också. Apporpå Sandra så är stackaren hemma idag. Alla verkar bli sjuk nu, men jag hoppas att det inte blir massa svininfluensa här. För då dör jag. Aja ikväll blire film kväll bror gillade också filmen som jag såg igår (han såg den i söndags tro ja?) Så vi ska sitta och se alla de bilfilmer som var före! Ska bli skoj ;p Blir inget festade ikväll inte. Ska nämligen börja jobba kl sex för det är frukost servering kl halv sju så blir en halv tidig kväll ikväll.   Ses! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0