Torsdag..



Snacka om att det är skönt att få sova ut lite. Fast jag drömde världens fulaste dröm haha. Snacka om fobidrömmer själv. Kan ju förklara den lite "kortfattad"

Först var jag med massa folk, sen heltplötsligt vare en markand där vi var. Det slutade iallafall med att jag köpte en spindel Stor som fan som en basketboll ungefär. Vet inte alls vad ja skulle ha den till men den var tydligen tuff tyckte jag. Nivet såndär hårig svart och äcklig sak (den skulle dö rätt snabbt) men sen väl hemma så var den inte lika tuff utan äcklig,läskig och allt sånt skit tillsammans & den skulle vara i min säng. SEN FICK SKITEN BARN! Så jag kunde inte sova i min säng för där var dom. Jag kunde inte stå på golvet utan man var tvungen att springa ifall man skulle nånstans haha. Sen blev de jobbigt för jag och alla i min familj kom fram till att vi va tvungen att döda den på nått vis MEN min syster fick skuldkänslor så vi kunde inte döda den. Sen kom såklart Sandra med sina klyftiga idér osv.. Aja orkar inte skriva mer men drömmen var verkligen skum haha
.
men men annars har det inte hänt så mycket än, mer än att mormor & mamma springer runt där nere och fixar massa. För mormor ska ha nån "släkt middag" utav nått slag så vi ska sitta och trängas ihop 22 stycken där nere. Fast det är då tur att jag bara hehöver äta där sen kan jag dra, men det är efterrätten jag vill åt mest! Hjortron & glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0