Vi va på bio...

Det blev som jag ville.. Berättade redan tidigare idag att jag ville se Fast & Furious filmen som var på bion & visst såg vi den ;)  Sandra ville se den där x-men filmen också eller vad det nu va.. Aja fast vi bestämde att se den en annan gång =) Så jag är nöjd för Fast & Furious filmerna är jäkligt bra!! Somsakt så hatar jag att se "rosatjej fjant romantikfilmer" För det är bara skit för det första kan man iprincip räkna ut allt och för det andra är dom bara allmänt dryga. Sen är dom lika också.. ännu tråkigare ingen action eller nånting nää bara massa skitsnack, lipsillar osv.. BLÄÄÄÄÄÄÄÄ



Hhaha väl när filmen slutat så sitter vi där jag och Sandra så säger ja
- Men åååå nu har dom sånt där slut så ja vill se mer -.-
Sen kommer Sandra med en skön kommentar..
- Ja men vi sitter kvar tills nästa film kommer då? ;; Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0