YEEESS!!!!!!!! För att jag har fått lön ;D


Här har man suttit och haft panik över att man inte ska få ha med sig sina lönpengar som man har jobbat till sig! MEN INTE DÅ;D Fan jag får sluta sitta och vara orolig i onödan! HAhaahah =D

Imorgon imorgon i morgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kommer min syster vara lycklig för då är jag inte hemma på ett tag! hahah

Shit vad glader jag är nu! Fast jag har rätt mycket att göra idag! Ska gör lite saker
Duscha
stan
coop
städa
packaklart
göra klart amandas header
slänga in bilderna i bildbehandlingssaken
fixa kameran
lägga in saker i mp3n
bio med Sandra!
FEST!!!!!!!!!!


finns säkert mer men dethär är det viktigaste just nu! SES!;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0