Ny vecka nya tag.. ännu närmare vadets mål.. Jadu Fialia nu äre 7½ veckor kvar till julafton de du! Just nu ser vadet rätt mörkt ut för mig men jag har en plan jäkligt bra plan också =) Aja idag började skolan också och jag kände reda på första lektionen att lovet redan saknades så på konstruktionen sa jag vad jag kände: JAG vill ha jullov :( Japp!! Fast mest sommarlov. Skulle sitta fint med lite eller ganska mycke sol nu. Fan blir bara mer och mer avis på mormor och kjell..


 
en dag ska jag bli en biff.. en jätte biff en såndär saftig och good.. med potatis och sylt på


Aja, ska byta om sen dra på träningen Ses!



Kommentarer
Postat av: SofiaJ

haha du slår aldrig min!!

det är 15 dagar kvar till gbg!:D:D:D

2009-11-02 @ 19:58:43
URL: http://sofiajonssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0