Bioo

Joo den här helgen blev faktist nice! även fast jag inte hade massa festade med i den. i fredags blev de softande ute i skogen hos Sandra och igår blev de bio med Fia :P Såg new moon den där nya ja alla har ju tjatat om de. hahaha oh även efter tjatade såklart Fia om den då med ;P De fula var att när man såg den var det som man sätt den förut. Lite lustigt sådär.


Aja den var faktist bra. dock tyckte jag att hon var sjukt taskig med varulspojken jacob eller va de nu va. För hon lekte ju lite med han känslor där. svek den saken också... Nää sånt gillar jag inte. Annars var den okej. Så nu LÄNGTAR Fia sönder tills nästa film kommer ut och ja Fia jag kan följa med dig då med=)


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Ohfyfan, nu blev jag rädd. Haha!

Så du fick feber av sprutan? Fast bara över en natt eller? Inget annat konstigt som har hänt dig?

2009-11-23 @ 16:27:08
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0