FIFIFIFIFIFIIIA är hemma!

Eller okej hon kom hem igår! =D hon har nämligen varit utanför norrlandsgränser och besökt andra ställen i detta lilla land. Idag har jag iaf varit nere i birsta men inte kom jag hem med nånting ;p gick inte ta ut pengar på hela stället i birstacityhuset inte heller kunde man betala med kort eller aa på vissa ställen men jag vågade helt enkelt inte chansa. Kanske ska visa nån dag vad jag köpt denna vecka.. eller så gör jag det inte det beror på orken helt enkelt. Mamma har till och med köpt mig en klädstång som nu står i ett hörn i mitt fyrkantiga rum. Klippt mig har jag också gjort! tog bort de slitna så nu är håret lent =D

Åkte fin bil idag med :) Appropå de. Var hos Sandra igår och vi drömde oss bort lite när vi satt där och kolla på bilar... Sandra hitta värsting bilen till mig ;) hahahaah Såå största drömen just nu är att fylla år, ha ett körkort i handen och en alldeles egen FET BIL;D

Aja nu ska jag ta och äta Seees!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0