F*n

Inte vann jag inte :(  rätt typisk har varken rätt otur över allt jag ;p eller aa otur finns inte egentligen. Det är bara en fin bortförklaring.

Aja idag hade vi svenska nationella. och jag tycker att ja G har jag väl endå? :P dock lite små osäker eftersom att jag hamnade lite halft utanför ämnet sådär fast det kan ju ge + också? vem vet. Sen fick jag ju ta den där svinsprutan. Nää den gjorde inte ont men de bar ju inte bättre att de var en sputa. Skulle de varit typ som att ta host medicin äre en sak men nja sprutor håller jag mig helst ifrån. Aja jag lever hitils. Fick ligga där kom på den smarta iden att gnaga på fingret hur smart är inte de?=D fick mig att tänka på annat i och för sig så tog de typ 2 sek. Men på 2 sek kan man fan spänna sig bra? ;p

Nää Sandra jag har ingen knorr än ;P men börja få ont i armen! Ingen feber än men den kommer väl?


Inte får jag träna idag heller -.- troligt vis inte i morgon heller. DUm duma spruta. Men som en lite små smart belöning fick jag låna ut mammas bil till Malin så nu ska vi dra till birsta! hejjs! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0