Från peppa till pringels!!!

Jag skippa den magiska drycken och drog hit mig fia för att se på film! Fan hon har ju tvingat på mig att se den första twilight filmen innan jag ser den andra? lär hyffsat smart va? Såå nu har jag slängt i mig ett rör pringels massa troca och kollat på film. Dock så pausa fia när jag tex skulle fylla på med dricka osv. hahah Allt för att jag inte skulle missa något:p Det är bra det!!  haha men som sakt fia har sätt den där filmen lika mycket som alla andra har sätt "dirty dancing" och sånt där fjant.. Det är en typisk "fia film" haha. 

Fia och mitt nya beroende? ja det kom vi fram till idag. Jag kom även fram till att om jag åt två pringelsrör per helg iställe för att dricka all grogg man dricker på en festlighelg såå på ett år skulle ja fan Ligga en jäkla massa minus hahaha ;O Det får jag allt forska vidare på.
Aja nu ska vi ta och sova iallafall! men aa Filmen var bra och jag ser fram emot nästa film!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0