Minigris?

Ont i armen iaf...så nu är man halft handikappad haha. fick ont i käken där ett tag sen så har jag en jädra träningsvärk i hjärnan. Fast en lever jag. Okej jag ger denna sjukis spruta en vecka. Är jag inte gris då? ja dåååååå??? Är jag sjukt stark under mina muskler!!

Jaa idag var jag och shoppa med Malin också! dock så var halva min hjärna varit ur kopplat (svinsprutans fel) så jag glömde helt bort vad de var som jag skulle köpa eller aa visst underkläder kom jag faktist ihåg. Så jag kom hem med underkläder och ett par fräcka jeansleggins från bikbok! Dee NI! =D

 



Aja nu ska jag tycka synd om mig och min arm hej svejs! ;D


Kommentarer
Postat av: luckeboi

Läs mitt senaste inlägg om kvinnan som gifte sig med sin döde man. vad har du för åsikt om det hela? ;) Ha det bra!

2009-11-19 @ 14:08:12
URL: http://lifeoflucke
Postat av: Oliver

Heej :D

snälla kan inte du skriva en fråga på min blogg :D

det är nämmerligen frågestund ;k

puss! :D <3

2009-11-20 @ 23:17:16
URL: http://oolivers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0