Musik musik i snöö stormen..

eller aa kanske inte så värst snöstorm men snöar det gör det iallafall :P Dock så äre inte snöbollskring mängd utav snö men de kommer. Men det är bra att det snöar för då vet man ju att det är ett steg närmare sommaren. (kommer efter vintern och våren) haha  appropå snö inatt drömde min syster (sjuktanten idag) att det var dan före jul och de snöade så hon blev rätt så paff för att de snöa så för 2 sek trodde hon att det var dan före jul haha. Fulaste av allt var nog att hon låg och låssas sov tills jag gick till skolan. Så efter att jag stängt dörren hoppa hon upp och spionera genom fönstret YESS!! hon har gått tänkte Elin och smög in till mitt rum och somnade om i min säng..


hahahah snacka om bevis på att min säng är skönast? ;D

Idag har jag världens träningsvärk också fyfan knappt gå upp/ner för trappen! Men det är ju bevis på att jag tog i bra igår =D


Här har ni 3 låtar som jag lyssna sönder just nu. vet inte med den där /gubben/gruppen ja vad det nu är..är fan bra!
så har fått lite damp musik sen så  längtar jag sönder till helgen!  vill ha helg nu nunununu!!!! Sådär dampig lust att festa tro jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0