Nationella hit och nationella dit...

shit alla dessa nationella.. Dom gör mig lite små less faktist. Idag hade vi engelska nationella och ja fick vi inte "hjälp" häftet dan före? :) Joo aja jag pluggade på de till 12 sen la jag ner det projektet. Hoppas det gick bra iaf haha  kan ju alltid hoppas..

dooodaandadidadinda dooodadindidadida..  haha sitter och lyssa på all möjlig ful musik.. Lite lustigt faktist vad man haft för musik smak och vad man lyssnade på förut.  Fast det är nästan roligare att sitta och lyssna på de nu. haha    Inte blev de någon träning idag heller. Nog att jag höll på dö på skolan. eller aa inte dö då men seg kanske funkar bättre som ord?  Sen väl hemma kom den satans huvudvärken och så började de komma smärta i örat igen. eller aa har haft ont i örat ett tag nu. Sen jag tog sprutan så men syrrans kompis sa att en hade haft samma och att det försvann så jag får väl hoppas på de då?=)

Nää kanske ska ta och fortsätta med mitt pm som jag funderar på att göra men ämnet suger... Tjoohejsan på de du! Jaa men visst ska stå där framme öppna upp mig med ett tal på 5 min. Nee så lockande är det inte. Så nu gäller det att jag är listigare än rävarens revaren skelarens räven själv!

Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0