Nu när vintern endå är påväg.

Blev träning idag fast de va osäkert om tränaren skulle komma. As nice vare!! Jobbigt som fan men endå sjukt kul. Så man har blivit alldeles mör i kroppen haha.

Sen ikväll har det inte hänt allt för mycket =) Tittat på några vinterjackor har jag också okej jag har en som måste vara den bästa jag köpt? hha nää men har kört på röda vinterjackor i 5 år nu så satsade på något nytt =) Den är super! Nää mrn vill ju ha nån som man ka åka i=)  Sen vinterbyxor fan har glömn namnet nu.. aja löser sig.

hÄR VAR VI NÅGRA FETFINA!



Dock så panta jag inte fram 2000-3500:- på två sek ;p

kul att kolla iallafall kanske ta och spara lite?  måste kanske ta och fixa för kvällen måste ta och sova nån dag denna vecka innan 12 iaf;p Inte lätt inte men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0