Halva lovet har gått...

Och jag tycker tiden går alldeles för fort!  Men har hinnut med en hel del.

Fredag=Middag med Familjen och kusins familj. / festa

Lördag= Bakis,Åt Grillat!! As gott kanske sista för i år?? Sen drog jag ner till sundsvall med Malin och festa. Träffa massa nya sen hem och fortsatt..

Söndag= Piggelinens och Sömnens Dag! Malin kom förbi och bosatte sig hos mig. Joo guitar hero kväll blev de.

Måndag= Vaknade tidigt fixade massa och Softade Med Malin Sen Blev de Träning!!! Cirkelträning blev det. Softa med Fia/Malin en stund också. Vi fick även för oss att åka runt lite i härnösand för att kolla på alla hus mitt i natten? haha så syrran fick leka guide.

Tisdag= Konstigt nog hade jag inte sån jävla träningsvärk som jag trodde jag skulle ha. Drog ut till Sandra. Var med hon. Väl hemma runt 23-24 kunde jag inte sova. Fick för mig att gå en promenad för att rensa huvet lite så jag drog med mig fick och gick. Väl hemma hos mig efter promenaden blev de farmville och Kladdkaka. runt 3-halv 4 Sova!

och så har vi idag då? Joo FiaH ringde och ville ha med mig på coop för att handla lite mat. Jaa visst nyvaken men det funka ;p sen for vi hem till hon och åt frukost iaf jag ;P Sen fixa jag massa annat. och nu sitter jag här.



Fan de där var då allt bra kortfattat bara därför ska jag slänga in lite bilder från mina små dagar. Har nämligen lakt in massa stuff från mobilen så =)


I Torsdags/Fredags. Ja här ser ni vad jag göra på ind valet.

Sandras söta ankfot


Vi kollar upp vad man kan vara på halloweeen.



Syrran bestämde sig ganska snabbt iaf =)




Aja, nu ska jag ta och vara med Jasmine Hejjs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0