Hhaha ändrade planer..

Somsakt idag har det varit fullt upp. I hopp om att komma på vad fan man skulle vara på den där studentfesten ikväll så drog jag och jasmine ner till birsta. Jag köpte underkläder och lite andra kläder, men inte kom jag på nått. Så ringde jag och tärra Sandra och vi kom på att inte vara något. (något vi haft fundering om hela veckan) Fast så "slog vi vad" om att ifall hon är **** Så är jag **** Så snabbt tänkt. Sandra tvinga mig och jag henne och så hade jag tur för Sandra hade **** så jag slapp leta de. Sen for jag och Jasmine hem. Nu är vi hos mig och ska packa sen drar vi till jasmine och äter GOOO mat!


Ses!




Pinsam människa, pinsam situation.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0