så var man utanför härnösand.

Skönt att vara utanför härnösand. Oskönt att det var oskönt på bussen. Nice att jag fick mig ett glas oboy och mackor när jag kom fram, men onice att jag inte druckit vatten idag.

Nää men nu gör jag inte alls så mycket Softar gör jag då inte för softar betyder olika i olika städer de förklarade Elin hahah rätt fult. Jag gör inte alls så mycket och kolla på när folket spelar. I morgon blire nog till att äta något i köttstil och sen får vi se vad om händer.  Dricka något mot kvällen kanske?=) Tro jag ska ta det hyffsat lugnt iaf.. Det har både jag och jasmine sagt tidigare i veckan så... Hhaha men vi får se;P


Aja, nu ska jag hitta på något annat roligt Ses! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0