Tankarna snurrar...

Fan. Nervös, less, irreterad och ja allt möjligt. Har inte haft hjärnan med mig alls idag -.- Så kom Erika nyss och skulle hämta sitt häfte men såklart hade jag lyckats vara för snabb för mig själv idag på skolan. Det hamnade i skåpet. SATANSFDKFKEEPREKRKER typiskt..

Sen så går det inte bra med det ena och det andra. Igår fick jag reda på en sak som inte var så kul att höra men aa... Skit samma. Har bara lust att skriva av mig totalt. Om allt och ingenting. Helst vill jag bara resa bort nånstans. Bara ett tag så man är frånvarande ett tag. Det skulle vara så satans skönt. Sen gjorde saken den inte bättre att Lina och Cassie snart ska dra till italien och softa för det frestade ju inte bra lite;p Själv vill jag nog dra till nån soft ö eller något med fetaste sandstranden och bara va. Fast där behövdes ju pengar. Försökte få med Jasmine i sommar men ne hon hade inge pengar till de :( Fast annars så har jag ju blivit bjuden haha Fast där saknades också pengar hehe :( Nja målet i livet är nog att bli miljonär. Eller iallafall halvrik. Så man roa sig lite extra iallafall...


Nä jag orkar inte skriva av mig totalt sorry, ska ta och fixa med annat måste gå och lägga mig snart också. Upp tidigt i morgon Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0