Tur att man panikar åt fel saker..

Ja kanske ska ta och skriva ner ett litet inlägg här.. Vi har ju som sakt internet rätt nice faktist, men jo jag klarar mig utan det också fick nästan vara utan både internet och telefon där men nee jag klarade mig. Fast så fort jag fått långtråkigt eller så har jag ringt till Sandra och hört hur det står till i Härnösand. Daphne saknar ja och katten och min säng och ja.. allt möjligt. Fast det är endå rätt nice att inte vara hemma.
Första dan så åktes det bräda och kusin Karin fick lekaa lärare. Hehhe rätt nice största problemet var att ställa sig upp men till slut gick även de sjukt skoj vare. Dock är vissa saker jäkligt svårt ( övning ger färdighet) lyckades skada knät rejält och det var som Sandra sa. Det blev nån vätskefyllnadsshit i ena knät för jag lyckades lägga alla fall på knäna utom när jag ramla åt andra håller då. 



Dagen efter de blev de slalom då kom jag fram till att det var inte lika skoj fast jag kommer fram bättre hehe ;P Sen har det softats massa. Jag har fått små fräknar osv... Mitt knä är bättre nu också, men igår vare inge bra så jag fixade med annat. Sen idag drog alla till norge utom jag och karin för vi tänkte dra till backen/sova ut och åka i nån "krokskog" skulle tydligen va kul där, men det blev inget åkande alls för min del. Det hände massa andra saker istället så aa..

Utsikten från balkongen..

I backen, jag och Karin där i mitten..

 jag på ett hörn, Sen Karin och Elin..

På väg till stugan. Det är en svarta där närmast..

Aja, nu har jag skrivit ner ett snabbt inlägg om lite som hänt här.. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0