Vårsol i staden Härnösand.

Vårsolen är här. Det är söndag och livet snurrar. Igår så blev det utgång eller jag satt och softdrack hos petra sen så drog jag och Malin ner på amadeus där det var rätt mycket folk. Sen när det stängde drog jag och Malin hem och sov. Sen har jag bara  slöa hela dan. sov så länge jag kunde men det gick inte Malin med på. Så hon tvinga ut mig i vårsolen på mormorsveranda? Sen så fick vi för oss för att käka donken mat. Själv så åt jag min första mcfeast meny + vitlöksdipp till stripsen såklart. egentligen så gillar jag inte strips för 5 öre men dom på donken går att äta om man kirra massa vitlöksdipp. Tycker inte de smakar så mycket annars.



Sen satt vi och funderade på vad vi skulle hitta på. Vi kom inte på nått som inte kosta eller inget om fall i smaken. Varför ska allting kosta? Den som kommer på något som är sjukt roligt och inte kostar nånting kan få en skrapad trisslott? Tips? Aja, Vi skulle först egentligen dra till gällivare idag men så blev det inte utan det får bli en annan gång. Jo jag och Malin har funderat och funderat men kom inte på något speciell troligtvis blire till att "köra hemma spa eller något". Malin har iaf åkte hem för att äta och här sitter jag. Försöker städa lite också sen så tänkte jag fixa till mina spellistor på spotifyn har ju lyckats stöka ner där med hhaha. Fast vikigast just nu är nog att plugga.. Blä jag vill inte för 5 öre men jag måste så aa..

Aja, ha så skoj i vårsolen för snart försvinner den med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0