Alla hjärtans bakis dag?

HAha ja som sakt idag äre alla hjärtans dag men den skrattar jag fan bara åt. För kärlek är inte något jag tror på mycket. Njaa eller jo fast endå inte. 

Igår blev det utgång iallafall och ja jag hade då jäkligt trevligt tills det inte blev så bra där ett tag.  Fast det kan nog bero på en heldel saker.  Fast annars var kvällen nice. Malin hade då jäkligt roligt. Ja det var då tur att jag hittade Malin. Så jag kom hem och så hon fick en heldel att skratta åt haha. Halt var det ute  också för dom som ville veta.. Sen så har jag inte ont i en arm längre nää nu är det två :) Dock så vet jag inte riktigt vad jag gjort med den andra för den är inte full i blåmärken. Skumt de där dock så brukar jag inte kunna få det så lätt men endå?

http://mallabuus.blogg.se/2010/february/frida.html#comment Malin har skrivit ett inlägg om mig och gårdagen haha

Aja idag har vi inte gjort så mycket. Snackat med folk och ätit mat typ. Ska göra en tårta till lillebror tydligen också för han fyllde år igår. Fast jag har fan inte orken. Japp, Malin du får göra den.

ÅÅÅ alltså jag är så satans irreterad. Vafan äre för fel på endel. Japp tänkte aggra lite i de här inlägget med. helt seriöst. Den här stan? folk här ifrån? Ja allt. Vissa tror man är normalare än vad dom visar sig senare att vara. Folk misstolkar så inihelvete. (japp har lyckas misstolka saker jag med) Folk snackar för att förstöra. För att dra nytta för sin egen del? eller något. Vet du? du tjänar inget på de det. Snarare förlorar... Tyvärr :/

Sen kan jag säga att jag hatar när man varken vet utan eller innan.  ää skit samma. som sakt
 Some questions are better left without a reason?

Annars har det inte hänt så mycket. Jag är bakis, Malin är pigg och vi ska troligtvis ut till sälsten och grilla idag :) Jo, vi ska göra så mycket roligt vi kan nu innan Malin drar till göteborg och kirrar knät.

hahah nu slängde hon världens kommentar..
- Undra hur många som gör barn idag?

Jadu Malin bra fråga, men jag tror fler än denna dag för en vecka sen för alla hjärtans dag "är ju lite extra speciell" (;

 

Nää nu ska vi ta och softa vidare sees!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0