En låt eller två på hjärnan?

Yes Fredag!! Vi fick vara ledig idag på förssta lektionen så det blev sovmorgon. Rätt nice! Dock så vet jag inte om vi har samhälle nu snart eller inte men lika bra att gå dit. Sen är skoldagen över! YEs!! bra så in i hvete..

Tro jag ska träna idag med? Får se om jag har tid med det. Har några saker att fixa idag så. Sen så lyssnar jag på i princip 1-2 kanske 3 låtar helatiden och jämt. Inte ens när jag hör dom så snurrar dom i hjärnan på mig.. i vet sån där typisk skuttmusik! Tänkte ge en lite förklaring på vad skutt musik är.

Du blir glader av att höra skiten
Du blir pepp..
Men det kan endå vara en rätt soft låt.
= humöret på top hela dan varje dag!


Nää nu ska jag fixa med annat sen dra till skolan. Daphne protesterar över att jag satt mig ner här också så. Sees!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0