Förraveckans tränings,softar schema.

Täkte vara lite små seriös i den här bloggen också. Tänkte nu i mitt damp/skutt/pepp humör satsa på att försöka göra ett roligt litet schema över förra veckan. Det kanske blir en hit vem vet?

Måndag:
Boxningsträning!!  Skoj tror det var då vi hade typ spärrträning? Jo det var de för jag tog det lugnt med vänstern.

Tisdag:
Slapp/pluggdag? Softade med Sandra?

Onsdag:
Boxningsträning!! vi körde mycke armar på säcken. 30 sek tok. sen nästa. osv.

Torsdag:
Slöare människa fick man väl leta efter. Kände mig seg och förjävlig i hela kroppen. Skippade träningen och pluggade efter att jag vilat. DUMMA DUMMA SKOLA!!

Fredag:
Tränade, ben maskin, 15x3 på 3 olika armövningar med hantelsak. & rygg/Mage 20x3

Lördag:
Vaknade tidigt som fan PÅ EN LÖRDAG?Jo för fia vilel ha med mig på tävlingen sen sov jag typ resten av dagen.

Söndag:
Softardagen själv :)


Överiga komentarer..
Sandra är tyst av sig idag. jag är för tuillfället tyst men Damp enligt Sandra. Så aaa ying och yang funkar inte så bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0