Fritösmiddag!!

Det blev friterat för hela slanten ute hos Sandra idag.Middag öfr tre blev det jag, Jasmine och Sandra. Jag åt verkligen tills det inte gick längre. Medans Sandra inte ens åt upp sin sista friterade banan DÅLIG stil hahah kanske för att jag drog världens mening hahah.
- .., .... .. ... Hahahah

Gott som fan var det iaf efterrätten den var bäst! Då menar jag bäst! sån efterrätt skulle jag kunna äta varje dag. Det liksom vafan heter de nu. Blev en .. MEN Satans #¤#="`!?!? ord som inte vill komma fram ut huvet på mig. Iallafall så alla de olika smakerna i efterrätten delade sig perfekt!! sjukt jävla god. Idag så var vi inte lika experiment sugna som sist så det blev bara räkor,lökringar,kyckling och bananer.  Faaaast det dög.
Kirra bilder sen..
Sen så såg vi på Bäck. Enslingen eller va de nu var Sandra sa. Det var rätt bra. Efter det blev de Hajen. För den gick på tv. Fast den var sämst.

Nu, äre en dryg jävel som skriver på msn också eller snarare en udda varelse som är rätt så fascinerande. Skriver inte så ofta men nån gång då och då. Människan i fråga börjar alltid skriva Knulla?/Singel? eller nått i den stilen och slutar skriva så fort man börja ifråga sätta personens intelligenta kapacitet  osv haha. 

Ja, det blir nog aldrig för lite utav idioter inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0