I'm having nightmares all the time, for reasons I couldn't find

shit, lagomt less man blir på alla dessa mardrömmar. Till vilken nytta drömmer jag dom? Och varför kommer vissa saker tillbaka i drömmarna? Rätt störande iallafall..


Så nu halvsitter jag här i sängen och lyssnar på svenskmusik. Japp har en smart lista i bara svensk musik. Det gillas iallafall.  Jaha några timmar kvar tills folk börja vakna. Jaa de flesta lär ju nyss ha gått och lagt sig eftersom det var en lördagskväll. Nää håller med min kusin. Livet är lättare på sommaren. Vid det här laget mitt i sommaren skulle det vara halvljust. Då kunde jag dra ut på en promenad eller något? Nää nu äre mitt i vintern, kallt som fan, mörkt och jävligt. Nää lite less på vintern iallafall när det är så satans kallt.

eller som i en låt jag hörde nyss
 " jag tycker vintern är vackarast på sommarn, Jag tycker våren är bäst varje höst"

Tur att spotify började fungera igen. Den dampade där ett tag ju.. Annars skulle det inte gå så bra för mig just nu.

Nää nu ska jag ta och läsa lite bloggar för att fördriva lite tid=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0