Kan du vissla johanna ja visst kan ja de?

Kan du vissla fridaelida ja kanske kanske de?

Nja försökte få Sandra att vissla för mig men Ikke. Det gik hon inte med på Så jag fick vissla i min ensamhet eller nää fick alexander att försöka busvissla. Dock är jag själv inte så proffs på de. Ligger på lära dig vissa som johanna stadiet nu. Sååå Nja. Kunde knappt vissla linnan jag fick tandställningen och jag kunde absolut inte vissla när jag väl fick den. 4 år senare dampar jag loss och försöker lära mig vissla. Det har ju som sakt en liten charm i sig.

Tänk er en kille som kan vissla världens vissel.. Vilken skönhet? hahaha närå. Sandra kan vissl


HAhaha Tror jag sög på att skriva L där ;p Tangetborden på skolan vet ni

a det vet jag, men hon vägrar. Fan.  Fast om man täner efter är det inte så viktigt att kunna kanske viktigare att veta allt om el-klontakter, kabelskor och skruvar?



Så jag ska nog arbeta nu istället hejhej!



En skruv har ju som sakt en liten charm i sig. Allt är så charmigt idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0