repeat på repeat

Alla har nog nångång en låt på huvet. Så får man den här känslan att man måste bara lyssna sönder just den eller de låtar som går runt gång på gång i huvet. Just den känslan har jag nu. Eftersom jag nästan ständigt har en låt på huvet oftast barnsånger som lotta på bråkmakar gatat och sådana "klassiker" vet inte hur många gånger dom i klassen har fått hört..  Deet är ingen vanlig dag.. nää det är ingen vanlig dag för det är lottas födelsedag hurra hurra hurra... trallalalal Lalalallala Lalalalla Lalalal.. osv osv

Sen så eftersom Takida har suttit mig varm om hjärtat en tid när jag var ung så göre inte sämre att sandra gav mig en remix på den. Eftersom jag är ett stort fan/damp när det gäller remix låtar. Allt som gör en pepp och som man kan skutta runt till därav "skuttskuttmusik" som jag kallar det. Appropå takida. Ja nu har ni fått veta en liten hemlighet om mig. Japp! Har varit och sätt dom 3 ggr på gatufesten tex. Så förra året blev jag lite besviken eftersom takida inte befann sig där, men men.

Musik är ju lite speciellt sådär. Många har minnen osv till låtar där man kopplar till sorg,glädje osv osv.. och ja dessa låtar har varit med om en heldel om vi säger så :P



Så jag denna remix (dock är detta en förkortning utav hela låten men)  perfekt! Niceare låt får man leta efter!!!


Aja, nu ska jag nog ta och sova sömn är trotts allt bra. Dock så har jag sovit rätt bra i helgen eftersom Sandra den snälla krabaten satt och vänta på mig i någon timme då jag sov+alla gånger jag sovit i sandras soffa med maxa.  Sen så klev vi upp vid halv 3-3 idag så. Fast aa sömn är bra. Så Gonatt på er=)


Kommentarer
Postat av: veronica

sv; haha! Ja de skulle väl vara de då ;p lr så har man en assistent som gör jobbet åt en ^^ haha!

2010-02-01 @ 05:53:55
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0