sånt är livet...

Just nu är alllllt pepp verkligen allt.. Det slog om totalt idag på sista lektionen. hahah Fick lagomt peppdamp sen har dagen fortsatt.. Sandra TACK åter en gång för den HÄRLIGA musiken som jag numera har på min skrutt dator.. Så NU ligger spotifyn på vila ett tag. NU diggas det via windows media player!!!

Väl hemma har volymen varit på högsta volym, varav den är det fortfarande. Min mamma gillar dock inte all musik som spelas, men men..  Hon är nog glad för att jag inte är sur eller förbannad. Ja efter skolan har jag hunnit med en heldel, Skutta runt lite med syster varav hon var mindre skutt en mig. Väntat på att träningen ska börja. Fast aa det gör jag fortfarande. Ätit mat har jag och såå lekt med Daphne och Captain Morgan. Lite små kul att både katten och hunden leker med hundleksaken hhha ;D Fast det gör de hela mycke roligare för tillslut så dampar dom på varandra också. Djur är fascinerande:) Iallafall våra.

Aja, nu ska jag fördriva tid på något annat tills träningen börjar :) Malin skulle komma förbi och hämta sina stuff också så aa vi hörs!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0