tänk om..

Japp jag har blivit less på min bloggdesign så jag sitter och filurar med det nu. Har nyss slängt i mig en alldeles egenskinksallad som jag lagt tid på. Sjukt endå jag som aldrig brukar gilla att stå och laga mat fixa och grejja till middag. Som i går tex. Eftersom jag har träning när dom andra äter middag så måste jag äta egen middag vid 4 (2 timmar innan middag ett måste annars spyr man på uppvärmningen!!) Men nää igår blev de inge snabbnudlar utan där stog jag och stekte köttbullar och grejja på. Okej, köttbullar är kanske inte så svårt att göra men bara tanken utav att jag orkade lägga tid på sånt är lite lustigt! :P HAhah.. 

Less har jag också blivit. Varför ska de aldrig bli som man vill/tänkt osv.. Nja men tänk om? Jag tänker för mycke säger Sandra. För mycke för mitt egetbästa.. Appropå de. Sandra va inte på skolan idag :( men jag hörde att hon blev tokig över att jag inte var där igår så jag tror hon gav igen för de, men jag hade inte haft den trevligaste natten jag inte. Nja vid 3 började det lugna ner sig. Fast hon hade inte sovit mycke mer än mig hon stackaren.

Har kommit fram till en as lustig sak också kom på de i morse eller morse och morse våran första lektion börja efter 12 så "vid lunch" ja då kom jag på att min kropp satsar på att bygga först sen gå ner. För mukkler har jag fått.. Aa nu börjar mina armar lika syrrans som dom såg ut förut.Märkte de på armarna iallafall för dom har blivit biffiga och fått en lite bullesådär på sig. = BOXNING ÄGER!! 

Ja min syster har alltid haft biffmukklerarmar men nu håller jag på att gå om hon.. "JA jag vet min lillasyster men hon har typ alltid varit större not mitt fel utan mina gener" =)  fast det är endå ganska nice för då kan hon inte ha mina kläder. Absolut inte jeansen iaf haha as nice ;D fast de bästa är nog att hon inte kan ha mina skor;)  men iallafall tillbaka till ämnet men det är endå ganska bra att jag biffa på mig med mukkler för då lär jag få chocken när magruterna endag sitter där? =D Japp, magrutor. Själv tycker jag det är snyggt att ha magrutor som tjej okej inte sådär extremt så dom bullarutsig och man kan tro att man snart håller på att bli kille. hahah Nja anabola skulle jag faktist aldrig hålla på med, tjejer som får snabel och killar som får bröst låter rätt stört om inte sjukt äckligt ;s



Sjukt pepp är jag idag också synd att Fialia har så jäkla packat "dagsschema" så alla våra planer krockar ihop. Nä nu ska jag ta och peppavidare med massa musik och försöka göra något åt designen. Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0