En trocadero om dagen är bra för magen :)

Gooooodmorgon Gooooodmorgon alla nyvakna pigga opigga glada och arga människor! Fyfan vad jag känner mig sjuk dryg just nu men. Idag äre en jävlig dag. Fröken tvingar hålla kvar oss på min lediga tid. Det gillas då inte    :( så idag äre en dålig dag.

Annars har jag inte så mycket att säga. Sandra vill att jag ska köpa en gulörad vattensköldpadda men jag fick ta hand om en sköldpadda en gång. Fyfan för den. Han fräste och rymde för mig. Då vare då tur att min vän oscar kom för inte fan frästen den åt han. Nä Så någon sköldpadda blire då inte på tal om :)


Sen är jag sjukt och då menar jag SJUKT sugen på en trocadero. och ett duntäcke. ååååå Tänk bara ligga och softa en heldag och en kall trocadero.



aja hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0