godnatt godnatt sovfnatt..

Jo var väl ett tagsen jag skrev men aa... Jag och johnblund är ovänner tror jag? Fialia skäller på mig för att jag har dålig sömnsrytm. Jo kanske de. Men. Dock ska jag försöka ändra på de i morgon eller något? aja, Idag var Sandra förbi en sväng och vi gick en promenad med hundarna. Skönt fick både rensa skallen, lungorna och röra på benen. Dock så hade jag tränat någon timme tidigare och eftersom mitt hår aldrig vill torka så frös de till ispinnar. Dock så mådde hon inte alls bra nää snorig näsa och förkylning på g IGEN.. Dumma vinter vet inte hur många som varit hur förkyld som hellst. Själv har jag klarat mig hyfsat förra veckan blev de sängen men nä nu tänker jag inte vara förkyld nå mer. Om man räknar mina förkylningsdagar kan man nog få ihop en heldel faktist. 

Jo nytt schema har vi fått också. Japp inte de bästa och inte de sämsta men vi börjar 12.15 varje tisdag! Om man jämför med tidigare år så känns de jäkligt skönt. aja, Jo jag ska tvinga Sandra att vara med mig hela påsken också. Om hon nu går med på att inte rida på en HEL vecka. Inte ta i en mockgrep på en hel vecka osv. Ja ska göra ett försök men tror inte det kommer gå så bra men aa bättre de än ingenting?

Imorgon ska jag även göra ett litet experiment här hemma. Var ett tag sen jag testade mig på smoothies så därför tänkte jag göra en i morgon. Elin, kära syster kan få smaka hon med. Fast bara om du är snäll det vill säga=)  Vi har ju massa ingredienser så det kan ju funka. eller?   Lite banan, lite hallon, lite yoghurt?, lite nått annat och lite till av nån annan sak? Jodå eller mjölk? Aja. Det där löser jag i morgon :)


<nä nu har jag väl skrivit några rader om allt och ingenting? Kanske lägga in lite musik? Nää de orkar jag inte :) Nu kom Daphne och vill hoppa upp i min säng också. Hon har blivit lite speciell nu på senaste tiden tycker jag. Nu kommer hon och sover hos mig halva natten eller i soffan uppe? tror det är för att dolly sover nere eller för att morgan har tagit Daphnes plats? Jag tror morgan är mycket krävande för Daphne. Jamenar tänke er ha en dryg katt större än sig själv som ska dryga hela dagarna? visst Daphne kan jävlas med han fast endå?  Aja nu ska jag kolla på ett paradisehotell avsnitt märkte ju att jag missat ett när jag kolla på tvn idag. Sen försöka sova. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0