They call me crazy..

Fast jag är bara Happy!!! =D

Lalalala lalalala lala lala lala..



Ikväll va jag på bio. Fia tvingade mig på att se eclipse och aa vad kan man säga.. Jag är inte så mycke för kärleks tjaffs filmer gick att se, men när man väl sett klart den kändes det som att man lika gärna kunde kollat på den hemma i soffan en tråkig söndagkväll typ.. Fast tjejen gjorde helt klart fel val. En spinkig tråkig vampyr liksom? haha :D Annars så har inte hänt så mycke fick nyss reda på en sak som fick det att skutta till i kroppen :D De är F*****************N inte långt kvar nu hihi.. Så nu skriver jag en packlista och försöker planera upp saker och ting. Dock så behöver jag inte packa så mycke för de finns ju som sakt tvättmaskin, vad snällt :) Skönt för den delen med :D


Nää nu har jag fullt upp med att peppra på med pepp musik och sitta med världens smile.. Ses :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0